انقباض عضلات و تمرکز

جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

انقباض عضلات و تمرکز

مهدی
جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

انقباض عضلات و تمرکز

 

اکسیداسیون در عضلات، نوعی از سوختن است. به همین خاطر وقتی که از عضله ای استفاده می کنید حرارت آن ناحیه افزایش پیدا می کند و عضله قدرت آنرا پیدا می کند که منقبض شود.

وقتی که از وزنه استفاده می کنید که برای عضلات مورد هدف قرار گرفته شما سنگین است، بدن شما بطور اتوماتیک از عضلات دیگری میخواهد که وارد عمل شوند. سیستم عصبی شما اینطوری طراحی شده اند. بنابراین بلند کردن وزنه به این معنی نیست که شما تمرین خود را بطور صحیح انجام داده اید، بلکه شما باید وزنه ای را انتخاب کنید  که عضلات مورد هدف قرار گرفته به تنهایی برای بلند کردن آن وزنه پاسخ دهد و نه به کمک سایر عضلات.

یکی از راه ها این است که با وزنه سبک شروع کنید و ببنید آن عضله در هنگام حرکت چه حسی می کند .بتدریج وزنه را سنگین تر کنید، اما وقتی به  نقطه ای رسیدید که حس می کنید عضله تان مانند وقتی که با وزنه سبکتر کار می کرد حس نمی کند احتمال آن را دارد که وزنه برای شما خیلی سنگین باشد و باید مقدار آن را کم  کنید تا دوبار ان احساس انقباض عضله و سوزش حس شود.

قدرت ذهن در بدنسازی

در حین حرکت در هر تمرین ، برای توسعه حداکثر عضلاتی که روی آن کار می کنید، برنامه ریزی نمایید. باید بدانید پرورش اندام همانطور که با قدرت عضلات شما رابطه دارد، با قدرت فکر شما نیز در رابطه است.

هنگامی که تمرین را اجرا می کنید، باید از نظر فکری حرکت را دنبال نمایید، یعنی به آنچه که انجام می دهید فکر کنید. در حین تمرین تنها روی عضلات در حال کار تمرکز نمایید. تصور کنید عضلات شما در حال انفجار هستند. هنگامی که شما تمرکز را فرا گیرید، سریع تر رشد خواهید کرد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آمادگی جسمانیاموزش تمرینات بدنسازی
برچسب‌ها: انقباض عضلات انقباض ماهیچه تمرکز در انجام حرکات بدنسازی تمرکز در تمرین

تاريخ : جمعه 27 آذر 1394 | 22:43 | نویسنده : مهدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.